espressocafe.ro

joi, 14 aprilie 2016

Beneficiile uleiului de argan

Cand vine vorba de cosmetice cu ulei de argan, toata lumea le lauda si sustine ca le foloseste, in vreme ce eu, pana de curand, ma tot intrebam la ce folosesc. Dar, informandu-ma de pe internet, am aflat ce este acest ulei de argan bio. M-am gandit sa ii fac un cadou prietenei mele cosmetice cu ulei de argan, , stiam ca o va multumi pe deplin. Daca doriti sa aflati care este pret ulei de argan, dati clic pe link.
Afland despre ce este vorba nu m-am putut abtine sa nu incerc si eu un ulei de argan pentru ten si par, stiam ca
 că uleiul de argan este extras din seminţele fructelor de argan, că tratează multiple probleme de natură medicală şi cosmetică, datorită conţinutului ridicat de acizi graşi esenţiali, fenoli, antioxidanti, vitamina A şi vitamina E.
Am inteles ca acest ulei de argan bio este nemaipomenit pentru hidratarea pielii, estompeaza ridurile, întăreşte firul de păr şi îi conferă strălucire. Mai ales sa iei un ulei de argan ieftin, unii ar spune ca este scump, dar mie nu mi s-a parut ceva exagerat, chiar este rezonabil.
O sticluta de ulei nu se va termina in doua, trei zile, are multe beneficii, nu ai cum sa fii multumita daca ti-l cumperi. Se spune ca e spune că este: unul dintre cele mai rare uleiuri din lume, obţinut prin presarea fructelor de argan, un produs cu multiple întrebuinţări, numit şi aurul verde al desertului sau elixirul tinereţii. 
Acest ulei de argan face minunii  pentru pielea si parul tau. Este imposibil sa nu iti placa acest ulei, are multe beneficii, si este la un pret accesibil. Datorită proprietăţilor sale deosebite, atât pentru sănătate, cât şi pentru piele, păr şi unghii, uleiul de argan este un produs unic.
''Este primul supermarket eco online din Romania:  Supermarketul Bioportal este sursa completa pentru sanatatea intregului organism. La noi gasesti produse bio si produse naturale care iti mentin sanatatea, produse naturiste care previn si trateaza bolile secolului in care traim pe principii exclusiv naturale, verificate de consumatori din intreaga lume''.
ARGANARGANE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu