espressocafe.ro

marți, 1 decembrie 2015

Cat rezista jucaria unui caine?

V-ati intrebat vreodata cat rezista jucaria unui caine, daca nu sta cuminte in vitrina? Eu nu ma mai intreb de mult timp, dar cumpar in continuare jucarii, cu speranta ca intr-o zi le voi nimeri pe cele atat de rezistente incat sa nu devina amintire in mai putin de cinci minute. Cand am cumparat-o pe cea din poza de mai jos, mi-am spus ca merita toti banii, ca se va juca Bruno cu ea pana la adanci batraneti (cainele meu are astazi 11 luni). La cateva minute dupa ce i-am dat-o sa se joace, deja arata asa cum o vedeti imortalizata. Realitatea este ca acum, la 24 de ore dupa, arata intr-un hal fara de hal. Nici nu ma mai deranjez sa o pozez, ca oricum nu se mai intelege nimic din ea. Cat credeti ca rezista jucaria unui caine? :)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu